8.04.2011


Maybe one day.











Today is a new day. Today is a new smile. Today is a new day to smile. Today is new. Today. And tomorrow, the beginning, the beginning. Mierda, tengo el cerebro que no saca palabras ultimamente. Cuando me preguntan o preguntan que cancion es aquella que mas te gusta, o cual es la que mas te llega... nunca se que contestar. Hay tantas. Algunas muchas, incluso otras demasiado buenas para fibrilar. Me acuerdo ahora de como suena esta en mi cabeza, de como es y como era y de aquella frase que tanto me gustaba decir, que ahora pica. Maybe someday, we will look back at this and we'll smile... Maybe someday, we will look back at this and we'll see and sing all of them... just because we want, eyes closed tight... seen just how young we were, how scared I was... of this moment, of this songs.


















image of mind.

No hay comentarios:

Publicar un comentario