1.19.2012


Flowers.











Beautiful as you are, when i see you my world starts to run. And everything in my mind becomes a non stop party. You disintegrate my cosmos, my caos. The lights begin to freak out, in a endlessly chaotic swirl and the most incredible peace we can ever know enters me. And I smile, without end.

Flowers [We Are Able], son las nuevas zapatillas que estoy pintando. La imagen de arriba es la primera parte del pie derecho, el resto vendrá pronto, muy pronto. Meanwhile you can visit Image of mind, tiene nuevo aspecto.
















imageofmind.

5 comentarios:

  1. really coolblog friend!
    seee you
    konshon

    ResponderEliminar
  2. Ya sabía yo
    que esa sensibilidad
    procedía de algo.
    Eres un artista¡¡

    ResponderEliminar
  3. so creative ;) likey!
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit<3

    ResponderEliminar
  4. a no?
    entonces quien pinta así unas zapatillas?
    ERES GENIAL Y POINT

    ResponderEliminar
  5. Me encantan!!

    Tengo ganas de verlas terminadas!

    ¡Feliz comienzo de semana!

    J. Héctor

    http://boyurbandchic.blogspot.com/

    ResponderEliminar